01-07-2010

TOTAL FIASCO

Mijn zakgeld van de maand was gestort, dus deed ik weer een investering in een nieuw zwart-wit rolletje.
ik had, -al zeg ik het zelf- PRACH-TI-GE foto's gemaakt van Bert (mijn broer) en Chili (mijn hondje). Echt de meest vertederendste foto's die je ooit gezien 'zou' hebben!

Maar op een van die grijze dagen (dat ik niet met mijn fototoestel naar buiten kon trekken), was ik met de camera aan het prullen (het rolletje was nog niet op)

Ik wentelde het in mijn handen om- en om.

Totdat ik per ongeluk, geheel onverwachts, het klepje van het rolletje openduwde.
Waardoor het rolletje werd bloot gesteld aan een zee van licht! *

*RESULTAAT: misschien 2 gelukte foto's ? (en dan nog niet eens de juiste)

*CONCLUSIE: ik prul nooit nog met analoge camera's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten