01-07-2010

Huppelingen door winterse landschappen, zijn de mooiste huppelingen



Ondertussen had ik anderen gevonden die dezelfde passie voor foto's met mij deelden.
Waaronder Magali

Dus samen met haar ging ik op pad op zoek naar fotogenieke plekjes om dan die beelden te vereeuwigen.
Deze keer met een kleurenrolletje,
Waarmee ik heel blij was bij het zien van het resultaat omdat de diepe kleuren sterk in uitkomen.



Met een dikke jas aan, konden we de koude trotseren om enkele winterbeelden vast te leggen







Sommige van de foto's die we getrokken hadden doen me enorm denken aan oorlogsbeelden.
Ze stralen een bepaalde vijandelijkeheid uit. AND I LOVE IT!



Wat kunnen ruïnes, verlaten gebouwen en krotten toch mooi zijn.
Waar de meeste hun neus voor zouden optrekken en terug huiswaarts keren,
Daar zet ik een extra stap vooruit.
en het is zalig.





MAKE SOME NOISE



I SEE WAR WAGGING BEHIND YOUR VICTIM EYES






LITTLE DETAILS, COME AND COLOR MY LIFE






YOU CAN RUN BUT YOU CAN'T HIDE



(sterk ontbindende vogel)

Persoonlijk vind ik het veel leuker om met 2 of meer foto's te gaan maken.
Je kan elkaar erin aanvullen
- zeker als de creativiteit eraf druipt bij degene die je meeneemt op je 'foto-tour' -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten