05-07-2010

En toen werd alles blauw

MY HEAD IS ON THE RUN


Het nieuwe tijdperk is aangebroken, het tijdperk dat verschillende deuren opent en alles vanuit een ander perspectief bekijkt.

het tijdperk van de onderwaterfoto's



Mijn broer heeft zo een camera voor hem in huis gehaald, en natuurlijk kan ik niet anders dan er ook wat mee zitten experimenteren


De lucht wordt vervangen door water ...


BUBBLES ARE THE BEST DANCERS


Mijn eerste uitdaging: foto's van mezelf en mijn 2 beste vriendinnen maken, en bewerken tot een geschikte uitnodiging voor onze sweet sixteen met als thema poolparty natuurlijk

SHARKSTALE


Omdat we maar met ons 3 waren, en toevallig geen onderwaterstatief hebben, was het dus bijna onmogelijk om goedgelukte foto's van ons 3 samen te maken.

OPLOSSING: 'duo-foto's' maken, en daarna op de computer met photoshop knippen en plakken tot onze 3 beste foto's perfect samenvloeiden



JUMP OUT OF THIS CRAZY HAZY HUE




COME AND GET ME









(bij deze foto had ik eerlijk gezegd een soort van 'kleine paniekaanval',
ik was even in de war en wist niet meer wat boven en onder was.
En nu wilt het toch wel lukken dat deze paniekaanval, mijn beste foto was.)

LOOSE YOUR HEAD, OR BE DEAD




THE POETRY OF THE FOOT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten