04-07-2010

Do not take your mask off



Ik had er dit jaar eindelijk nog eens aan gedacht om het Mexicaanse masker dat ik vorig jaar bij de tekenles had gemaakt (en daar vergeten was) te gaan afhalen.
Ik was het een heel jaar uit het oog verloren. Dus wou ik mijn 'verloren tijd' terug inhalen.



En ik kreeg al meteen een idee mijn hersens binnen gesijpeld hoe: FOTO'S NATUURLIJK



Mijn zusje mocht haar beste 'model-kunsten' nog eens boven halen.



LET'S STOP PRETEND




YOU TURN ME UPSIDE DOWN




TAKE CONTROLL OVER YOURSELF TONIGHT



THE MASK CAME ALIVE


Ik maakte de foto's gewoon bij ons in de tuin.
Ik ben geen speciale plaats gaan zoeken, omdat het masker de foto's moest 'maken', en niet de omgeving.







IT HAS LOST IT'S SHINE


maskers kunnen je ware identiteit verbergen. Zet een masker op en niemand zal geweten hebben wie erachter verscholen zat. Je hoeft je niet open te stellen voor anderen zodat niemand je slechte kwaliteiten ziet. Maar ook niemand zal je goede gezien hebben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten