01-07-2010

Camera's zijn leuk, Wegwerpcamera's zijn fashion




Na 36 foto's is een rolletje op,
kan je geen foto's meer trekken,
en moet je wachten totdat het ontwikkeld is
(dat wachten vind ik stiekem wel leuk)

Mijn rolletje was op, ik kon geen foto's meer trekken. MAAR IK WOU NOG WEL!
Dus bleef ik op mijn honger zitten -zoals ze dat zeggen-

Ik had wel genoeg geld voor een nieuw rolletje, maar niet genoeg meer om het 'professioneel' te laten ontwikkelen erna. Dus besloot ik een nieuwe weg in te slaan:
'de weg van de wegwerpcamera'


Hiermee wou ik niet 'de fotograaf uithangen' maar de leuke sfeermomenten vastelggen.
Zoals dus al rennend en gooiend met ijsblokjes in een glas op een stikhete dag!


Fietstocht met een hele groeg naar Bokrijk om te picknikken


Daguitstapje naar Antwerpen


Nachtzwemmen is ALTIJD leuk!


Ijsjes eten (op weer een véél te warme dag!)


In bomen klimmen ...

... zoals alleen kleine kindjes dat kunnen

EN NIET TE VERGETEN DE VAKANTIE ZELF
met een heerlijk uitzicht op een complete vallei, terwijl je ligt weg te doezelen onder de schaduw van een dikke boom (die op het topje van de vallei staat, en juist op ons gebied). En dat terwijl er 3 anderen in de 3 hangmatten naast mij hetzelfde doen (in dezelfde boom - het was echt een dikke boom)







Dit keer ging het rolletje veel langer mee.
En-oh-wat-hou-ik-van-het-effect-dat-een-wegwerpcamera-met-zich-meebrengt!
Een zalige blauwgroene tint die in elke foto subtiel overheerst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten