02-07-2010

La romantique se fleuri



Finallement gingen we eens een weekendje naar Parijs,
de stad van de romantiek
- pérfect voor foto's te trekken dacht ik dus




Ik was weer van plan een wegwerpcamera te kopen. (ik ben verliefd geworden op het effect, en ik geraak er maar niet meer vanaf)
Alleen was ik het totaal uit het oog verloren er eentje te kopen. (dat merkte ik pas in de auto onderweg)
Over naar Plan B dus: in een van de volgende tankstations er eentje kopen ...

MISSION FAILED

Ook dat vergat ik -mijn geheugen is nooit echt geweest wat het zijn moet



Godzijdank dat ik mijn digitaal ook nog mee had






YOU HAVE TWO FACES, AND YOU CAN'T FACE IT


DE KAT DES DOODS





LE CIEL S'OUVRE SES CHEMINS


WHAT DO YOU DO FOR LIVING?




WHAT DO YOU DO FOR LIVING?

Ik had mezelf deze vakantie een regel opgelegd.
Namelijk:
Het authentieke Parijs vastleggen
Doel geslaagd ?
Ik denk het wel


JE KAN NOOIT GENOEG VENTILATORS HEBBEN


TE INGEWIKKELDE DAKCONSTRUCTIE ALS JE HET MIJ VRAAGT
MAAR HET IS WEL MOOOI


PARIS, EMPORTE-MOI


MY ANGEL






DE SCHADUW GEEFT ME VLEUGELS








DE WATERLELIES VAN CLAUDE MONET
Monet is een Franse schilder, waarvan zijn werken behoren tot het impressionisme -hij geeft een bepaalde indruk weer van een bepaald moment, op een bepaalde plaats.
Vooral zijn waterlelies zijn erg bekend.
Deze waterlelies zijn geschilderd toen hij zo goed als blind was, een hele opgave dus als je het mij vraagt





HELLO, MY NAME IS BIGFOOT





GARNALENKERKHOF





LA ROMANTIQUE, INTIMIDE-MOI













Geen opmerkingen:

Een reactie posten