22-07-2010

NIGHTNOOBS



Als ik tegenwoordig op de computer zit is vooral facebook mijn grootste tijdverdrijf voor het moment. Op facebook zie je enorm veel mensen (vooral meisjes) die bezig zijn met fotografie. Maar als ik enorm veel zeg, bedoel ik dan ook ENORM VEEL (ik beken, ik behoor er ook toe)
Het is een echte rage



De ene is er al beter in dan de andere: er zitten ware talenten tussen, maar er zitten ook echt verschrikkelijke amateurs tussen!
Ik klasseer mezelf ergens tussen de 2 in (geen idee of dat te hoog, of te laag gegrepen is, maar zo zie ik mezelf nu eenmaal).

Bij een van de talentjes zag ik op een dag het album 'nightvision' verschijnen.

IK VOND HET GEWELDIG



SHE'S AN ANGEL


ik zag dat iemand (een van de amateurs) gevraagd had hoe ze dat deed, waarop ze antwoordde dat ze had geëxperimenteerd met lange sluitertijden.

De camera die ik heb zitten tussen 'ultra-professionele' en de 'standaard-amateur'-modellen in.
Perfect op mijn niveau vind ik zo.

ik ging alle functies op mijn camera af (ik heb ze belange nog niet allemaal ontdekt)
en tot mijn grote verbazing kon ik wel degelijk werken met lange sluitertijden op mijn camera!
ik ging het direct uittesten met een groepje vrienden en ik kan er maar niet genoeg van krijgen!



LET'S PLAY BUNNY-HOP



MAY THE FORCE BE WITH YOU


SAY CHEESE?



EIN SMETTERLING



Geen opmerkingen:

Een reactie posten