10-10-2010

blow off


 Een paar dagen geleden was mijn broer (pestkop dat hij is) onze hond aan het plagen met een windblazer die hij ergens achterin het tuinhuis achter het stof had vandaan gehaald. Ik, (lieve meid dat ik ben) kom natuurlijk op voor de hond, met als gevolg dat bert MIJ (letterlijk) van mijn sokken blies!
Deze foto's heeft bert dan ook gemaakt. 

Met dat ik nu net over Bert ben aan het schrijven zie ik  hem vanuit mijn ooghoek over de grond kruipen. Waarschijnlijk met het doel mij te verschieten (wat hij nogal vaak doet, en hem meestal nog lukt ook) Helaas voor hem, ben ik nu dus voorbereid op zijn komst. 

VERDORIE
bert zat récht voor mij, achter het scherm van de laptop verscholen. Ik was zelfs aan het praten tegen hem. En tóch slaag ik erin, om vanaf het moment dat hij achter het scherm omhoogvliegt, verschrikt op te springen.


Maar weer eens het bewijs van wat een slecht geweten en bang hart dat ik heb

1 opmerking:

  1. Zo'n tekstje zou ik evengoed geschreven kunnen hebben, maar dan over mijn zus;)

    BeantwoordenVerwijderen