13-10-2010

 Sinds 2 weken volg ik een fotografiecurus.
Mijn opdracht van deze week: foto's maken met lange sluitertijd, en beweging in de foto brengen.
Helaas heb ik geen spiegelreflexcamera, en wordt er tijdens de cursus alleen maar met spiegelreflex gewerkt! (gelukkig is er nog de mogelijkheid om ginder er eentje te gebruiken, maar helaas pindakaas kan ik die niet mee naar huis nemen)
Dus thuis oefen ik wat met mijn eigen camera; Niet zo cool als een spiegelreflexcamera, maar wel nog cool genoeg om een paar sluitertijden mee in te kunnen stellen zodat ik toch nog wat kan oefenen.
Gelukkig heb ik een connectie die mijn misschien (of zeg maar eerder hopelijk)
aan een spiegelreflex kan helpen,
maar als toevallig, héél toevallig iemand er nog eentje op overschot heeft en die toch maar op de kast staat tot stof te veranderen, is 'ie altijd welkom!
Op mijn verlanglijstje staan ook nog een camerastatief, en retro camera met 135-film. (nog ongeveer 2 maanden tot sinterklaas zijn boot weer in belgië aanlegt, en hopelijk heeft hij die dingen aan boord)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten